Autokar dobra rzecz

odróżowanie po kraju to wybór między autokarem a pociągiem. Mimo, że Polska...jest spora obszarowo, nadal nie mamy sensownych lotniczych połączeń międzymiastowych. Jednak jeśli musimy pojechać za granicę, to często pytanie brzmi -

Autokar dobra rzecz Pragnąc zorganizować przewóz dla większej grupy osób np. drużyna piłkarska, może pomóc . Gdyż zdaje się to całkiem logiczny wybór.

?Jedziemy na wycieczkę za granicę - czym?

Podróżowanie po kraju to wybór między autokarem a pociągiem. Mimo, że Polska...jest spora obszarowo, nadal nie mamy sensownych lotniczych połączeń międzymiastowych. Jednak jeśli musimy pojechać za granicę, to często pytanie brzmi - samolotem, czy autokarem? Nadal wiele biur podróży organizuje wycieczki z użyciem autokaru. Jakie to ma zalety? Można wziąć znacznie więcej bagażu, no i jest taniej. Takim środkiem transportu dojedziemy bezpośrednio na miejsce noclegowe. Wiadomo - do Azji autokarem nie pojedziemy (ani do Egiptu), jednak wycieczki po Europie to już inna sprawa. Wiadomo, ostateczna decyzja zalezy tez po prostu od naszych preferencji - niektórzy po prostu boją się latać samolotem.


Co to autobus przegubowy

Autobus przegubowy (zwany inaczej autobusem członowym, pot. przegubowiec) ? pojazd silnikowy składający się z dwóch sztywnych części jezdnych, które są ze sobą połączone przez część przegubową. W pojazdach tego typu istnieje przejście między pomieszczeniami dla pasażerów znajdujących się w obu sztywnych częściach pojazdu. Część przegubowa pozwala pasażerom na swobodne przemieszczanie między obydwiema sztywnymi częściami pojazdu. Obydwie części nie mogą funkcjonować bez siebie nawzajem. Łączy się je lub rozłącza tylko w serwisie.

Źródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/Autobus_przegubowy


Rozwiązanie problemów korków

To że autobusy i autokary spalają dużo paliwa nie powinno dziwić, przecież są to duże i ciężkie pojazdy. Oczywiście można by wiele zrobić, aby autobusy paliły mniej: jednym z ciekawych pomysłów jest stworzenie pasa tylko dla pojazdów tego typu. Mogłoby to przynieść ogromne oszczędności, a co za tym idzie obniżyłoby to koszty firm transportowych. Prawdopodobnie doprowadziłby to do zmniejszenia ceny biletów za przejazdy. Oczywiście takie działanie wymagałby inwestycje, jednak korzyści z niej wynikające są kuszące. Może kiedyś doczekamy takiego specjalnego pasa, póki co zostaje nam stać w korkach razem z autobusami i autokarami.



© 2019 http://rys.radom.pl/